26.7.15

τις ευχες δεν πρεπει να τις λες
αυτο μου μαθανε, αυτο παπαγαλιζω κι εγω
ειναι αρκετα ρομαντικο ετουτο το σεναριο για να υποκειται σε λογοκρισια
τοσο μαγευτικη αυτη η ιεροτελεστια
η σιωπη
τα λιγα δευτερολεπτα που ολοι σε καρφωνουν με προσμονη και περιεργεια
τα λιγα δευτερολεπτα ακομη, που εγω καρφωνω στη σκεψη μου τη μορφη σου
εκεινα που σουρωτηρι κανουν το μυαλο μου, τα βλεμματα τους να αντικρισουν

δεν ξερω πως μου το θυμισε
η καλυτερα πως το καταφερε να συνδεθει τοσο ευλογα ασυμφωνα
ισως γιατι τα ονειρα ειναι κι αυτα κρυφες επιθυμιες
ισως γιατι κουρνιαζουμε αναμεσα τους με φοβο την αληθεια
μαλλον γι' αυτο τα μαξιλαρια ξαπλωνουν τοσο μαλακα και τρυφερα
αφου τα πουπουλα δεν τα λαβωνει η ζοφερη πραγματικοτητα
μοναχα τα λερωνει για μερικες στιγμες
λιγα χιλιοειπωμενα δευτερολεπτα

να μην τα λες τα ονειρα σου
γιατι ευχες μπορει να ορκιζονται
και με σαρκα και οστα ποτε να μην ορθωσουν
κι αν ειναι ασχημα μην απο τρομο τα λαλησεις
γιατι οι κακοι οι οιωνοι συμβολικοι θε' να ΄ναι
αυτο το διφορουμενο στοιχειο δεν το αξιζει δειλα να το γυμνωσεις

κι αν σου φαινομαι τρελη και ζαλισμενη
αν το μπορεις εξηγησε το μου εσυ
γιατι τα ονειρα αλλοτε τα βλεπεις στα κρυφα και αλλοτε τα κανεις φανερα










στο μαξιλαρι μου μου ειπες πως δεν κοιμαμαι
περιεργο γιατι στα αγκαθια του μαθαινω πια να ζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου